Egy városi gorilla elgondolkodik és le is írja.

Urbán Gorilla

A Batthyány Hipster

2014. augusztus 29. - Urban Gorilla

1909396_10154041886220437_8004548362822972847_o_1409307762.jpg_2048x1639

Urbán megfigyeléseim során a hipster jelenség egy nagyon fontos és erősen terjedő altípusát fedeztem fel az utóbbi időben.

Ez nem más, mint a: Batthyány Hipster
(De Táncsics, vagy Damjanich Hipster név is alkalmas a beazonosításra.) 

Az utóbbi hetekben, hónapokban tűnt fel elterjedése városszerte, természetesen a Deák tér környéke számít a legerősebb hot spotnak, de láttam ma a Nyugatinál is, és a Margit-híd vonzáskörzetében is sőt a Széchenyi Fűrdöben is. A lényege az, hogy méretes bajusz, 48-as, vastag és tömött szakáll, de ehhez vagy természetes, vagy mesterséges kopaszság, oldalt vagy körben felnyírt haj, vagy tüske, esetleg pici, hátrazselézett haj párosul. A ruhája bármi lehet, ami ebbe a kultúrkörbe beletartozik. De azért a fél-értelmiségi zakó kordbársony betéttel, fehér iPhone fülhallgatóval és vászontáskával meglehetősen gyakori.

Mivel az új törvények miatt nem tudtam lefotózni, készítettem egy illusztrációt róla.

Társadalomelemzési és humán etológiai google-zésem során megdöbbenve találtam nemzetközi képeket ennek a típusnak a kialakulásáról, amit az illusztrációmhoz szerkesztettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr876647895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása