A "motiváció" lassan megöregedett. A coaching-ok, tréningek, haszontalan és lehúzós vállalati előadások milliói, a lelkes vagy unott közönségek, a testszínű, arcra belógó musicalmikrofonnal felsőbbrendűen ordibáló sztármarketingesek elszívták az energiáit, és neki már nincs, ahonnan meríthetne.
Kellett tehát találnia valakit, akinek átadja a stafétát a nyugdíj előtt. Aki kicsit többet jelent, aki kicsit hurráoptimistább, kicsit művészibb, kicsit kreatívabb, aki kicsit entellektüelebbűl hangzik, és - akit tökéletesen be lehet vetni fröccsös bisztróbeszélgetésekben, de maximálisan képes teljesíteni ócska marketing-kötőszóként is pár évig, hiszen a magasművészettől a tejfölös lángosig bármire ráhúzható.
És erre a feladatra nem is lehetett senki alkalmasabb, mint az "INSPIRÁCIÓ".